Hoe maak je riool ontstoppen persoonlijk?

 

Riool ontstoppen: niet écht een sexy onderwerp. Maar hoe zorg je dan toch dat je opvalt? Dat mensen begrijpen wat je doet, en hoe je dat anders doet dan andere bedrijven? En hoe zorg je er eigenlijk voor dat je klanten je nieuwe website kunnen vinden? Met die vraag klopte Buwalda Rioolservice bij ons aan.

Nieuwe service, nieuwe uitstraling
Buwalda Rioolservice is onderdeel van Buwalda Multiservice. Het bedrijf heeft al jarenlang ervaring met het ontstoppen van riolering, maar heeft nu de keuze gemaakt om hun rioolservice als losse ‘tak’ op de markt te zetten. Daar hoort een nieuwe uitstraling bij. Tijd dus om eens goed te onderzoeken waar Buwalda Rioolservice voor staat.

Duidelijke focus
We kozen ervoor om in alle communicatiemiddelen goed de eigenschappen van het bedrijf naar voren te laten komen: persoonlijkheid, vakmanschap en betrouwbaarheid. Dit zie je terug in zowel beeld als in tekst. Om de teksten te schrijven werkten we samen met een online marketingbureau. Samen zorgden we ervoor dat de website goed vindbaar is in Google. Naast de website, maakten we ook een folder, een digitale nieuwsbrief en notitieblokken.