Welke weg slaat Bureau Schmidt in?

 

Bureau Schmidt is een jong ingenieursbureau. Het bedrijf groeide in zeven jaar van een eenmanszaak naar een serieuze organisatie met 50 medewerkers en drie vestigingen. Dat vraagt om serieuze marketing!

Wij maakten geen folder

Bureau Schmidt klopte een tijd geleden bij ons aan. De vraag was of we hun bedrijfsfolder een update wilden geven. Natuurlijk! Maar na een paar kritische vragen kwamen we er al snel achter dat de tekst in de folder niet klopte met de inhoud én de uitstraling van het bedrijf. Wat doe je dan?

Nadenken, en dan: doen!

We gingen met de medewerkers om tafel. Waar staan jullie voor? Wat willen jullie eigenlijk uitstralen? Daarmee gingen we snel aan de slag. We maakten nieuwe foto’s, schreven nieuwe teksten, gaven de website een flinke update, en maakten nieuwe lay-outs voor alle huisstijlmiddelen. Pas dáárna was de folder aan de beurt. Ondertussen onderhouden we alle social media kanalen en is Bureau Schmidt te volgen via LinkedIn, Facebook, Twitter en Instagram.

Kijk je mee?

Eén van de uitblinkers bij Bureau Schmidt is Corina. Samen met haar geven we in een vlog buitenstaanders een kijkje in de infrawereld.

De Infranetwerkdag
Hoe maak je kennis delen tussen infratechneuten leuk? Simpel. Regel een sprekende dagvoorzitter, Marit Bouwmeester als inspirerende hoofdspreker én drie goede inhoudelijke gastsprekers. Op de Infranetwerkdag die we organiseerden voor Bureau Schmidt kwamen zo’n 150 techneuten uit het Noorden af.

Heldere communicatie bij hinder
Soms duiken we de inhoud in bij Bureau Schmidt, en sluiten we aan bij één van de infraprojecten. Daar komt namelijk vaak veel hinder bij kijken. Wij zorgen voor heldere bewonersbrieven, organiseren informatieavonden en schrijven mee aan duidelijke plannen van aanpak.

Video’s:

Aftermovie Bureau Schmidt Infranetwerkdag

Corina op het water

Opdrachtgever: Bureau Schmidt